Παρασκευή 16 Φεβρουαρίου 2018

Blablaland #4

"Τι θα παραγγείλουμε;"
"Λέω να μη πάρω τίποτα"
"Λέγε ρε"
"Δε πεινάω"
"Άσε τα σάπια και λέγε"
"Έχω πάρει κάτι κιλά και λέω να προσέξω λίγο τη διατροφή μου"
"Εσύ;Προχθές έφαγες 6 καλαμάκια και μια κρέπα με σοκολάτα.Και σήμερα μου λες ότι θέλεις να προσέξεις;Είσαι δαιμονισμένος;"
"Έκανα κάτι εξετάσεις και δεν βγήκαν καλές.Χοληστερίνη και τριγλυκερίδια στο θεό,o γιατρός μου είπε να προσέχω"
"Ε τι περίμενες να σου πει;Ότι η ακμή είναι φυσιολογική για την εφηβεία ή ότι τα δεύτερα δόντια είναι τα μόνιμα;Από'δω και πέρα τέτοια θα ακούς.Τουλάχιστον θα πιούμε;"
"Πρέπει να το ελαττώσω και αυτό"
"Δε πειράζει,μένει περισσότερο για μένα.Να πηγαίνεις πιο συχνά για τσεκ απ"
"Δε πρέπει και'συ ν'αρχίζεις να προσέχεις;"
"Προσέχω στο δρόμο πριν περάσω απέναντι"
"Ρε μαλάκα σοβαρά μιλάω,έχεις δει πως έχει γίνει;"
"Πήρα λίγο τα Χριστούγεννα,θα πέσουνε γρήγορα"
"Ιούλιο έχουμε"
"Δε φταίω εγώ,έτσι είναι το σκαρί μου,αναπνέω και παχαίνω"
"Πρέπει να έχει πολλά λιπαρά ο αέρας εδώ μέσα.."
"Τι θέλεις ρε μαλάκα,επειδή δεν βγήκαν καλές οι εξετάσεις σου θα μας γαμήσεις τη διάθεση;"
"Αφού είσαι χοντρός,θέλεις να σoυ πω ψέματα;"
"Δεν είμαι χοντρός,φαρδύς είμαι"
"Μαλάκας είσαι,κοίτα να συμμαζευτείς γιατί έχεις γίνει σαν ρουλέτα"
"Ήρθε μια χοντρή προχθές στο μαγαζί,δε φαντάζεσαι.Μαλάκα,δεν είχε γόνατα.Μου 'βγάλε τη ψυχή.Προσπαθούσα ευγενικά να της εξηγήσω ότι δεν έχουμε μεγαλύτερα νούμερα και δεν άκουγε τίποτα.Πήγε και παραπονέθηκε στον υπεύθυνο και τον είχα πάνω από το κεφάλι μου,όση ώρα ψώνιζε το τάνκερ"
"Και τι έκανες,την εξυπηρέτησες;"
"Δε μπορούσα να κάνω κι αλλιώς.Κάθε φορά που η φόρμα δεν ανέβαινε τον αστράγαλο,μου ζητούσε μεγαλύτερο νούμερο.Μετά από τέσσερις φόρμες,νόμιζα πως θα το είχε καταλάβει επιτέλους.Δυστυχώς με ρώτησε αν έχουμε κάτι μεγαλύτερο"
"Και τι της είπες;"
"Ότι σε πιο μεγάλο νούμερο έχουμε πανό για τη θύρα 7"
"Σοβάρα,έτσι της είπες;"
"Όχι,αλλά ήμουν έτοιμος.Ευτυχώς εκείνη τη στιγμή,επέστρεψε η κοπέλα που είναι στα γυναικεία από το διάλειμμα της και με έσωσε"
"Μην αλλάζεις θέμα,είσαι χοντρός"
"Άμα την έβλεπες θα καταλάβαινες,αυτή ήταν χοντρή,εγώ ήμουν απλά ένα μικρό φεγγάρι στη τροχιά της.Είμαι σίγουρος πως ο αφαλός της είναι μαύρη τρύπα"
"Πρέπει να χάσεις κιλά"
"Βάλε ένα ποτό και σταματά τη γκρίνια.Τι θα δούμε;"
"Το Phantom Thread,τη τελευταία ταινία του Daniel Day Lewis"
"Και έπρεπε να είναι με αυτόν τον σκηνοθέτη;"
"Γιατί;ο Paul Thomas Anderson είναι από τους καλύτερους σκηνοθέτες της τελευταίας εικοσαετίας"
"Ο πιο υπερεκτιμημένος της εικοσαετίας είναι.Ο Steve Jobs του κινηματογράφου.Έκατσα να δω το There Will Be Blood και νόμιζα πως έκανα δεύτερη θητεία,στο τέρμα του Έβρου,στη καρδιά και το παχύ έντερο του χειμώνα"
"Υπερβολικός ως συνήθως.Δεν θες να δεις τη τελευταία ερμηνεία του Lewis,αφού είναι από τους αγαπημένους σου;"
"Δε βλέπω ταινίες του Paul Thomas Anderson,του Wes Anderson ή του Roy Anderson.Σ'αυτό το σπίτι,αν μπροστά από το επίθετο Anderson δεν υπάρχει το όνομα Pamela,οπτικοακουστικά θεάματα δεν προβάλλονται"
"Και τι θα δούμε ρε Roger Ebert από τα Lidl;"
"Δεν έχει βγάλει κανένα καινούργιο ο Statham;"
"Έχει καιρό.Θυμάσαι ποιο είναι το τελευταίο καλό που έπαιξε;"
"Όχι..Έχει πολύ καιρό να βγάλει κάτι καλό.Λες να ήρθε η πτώση;"
"Ελπίζω να μη καταντήσει σαν τον Arlond.Χειρότερος κι από το Ψωμιάδη.."
"Τουλάχιστον ο Stallone είναι αξιοπρεπής"
"Αν εξαιρέσεις πως έχει κάνει περισσότερες πλαστικές από όλο το Κολωνάκι και τα βόρεια προάστια μαζί,θα συμφωνήσω"
"Ναι,αλλά τι ταινιάρα το Creed;"
"Ναι ρε μαλάκα,συγκινήθηκα.Ήμουν τόσο σίγουρος πως θα πάρει το Όσκαρ"
"Οι αλήτες..Στο λαιμό να τους κάτσει η κοκαΐνη.Τι μου το θύμισες,τσαντίστηκα πάλι"
"Και'γω,πάμε για βρώμικο;"
"Πάμε.Και μέχρι να γυρίσουμε,βάλε να κατέβει το Demolition Man"
"Ακόμα πιστεύεις ότι ο Simon είναι μέσα στους 5 καλύτερους κακούς των 90s;"
"Φυσικά,γιατί διαφωνείς;"
"Δε νομίζω πως μπαίνει καν στη δεκάδα"
"Όπως λέει και ο Simon κάπου στη μέση της ταινίας,ο κόσμος έχει δικαίωμα να είναι μαλάκας.Και εσύ όταν δε πίνεις,είσαι δύο φορές μαλάκας".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου