Σάββατο 17 Μαρτίου 2018

Blablaland #6

"Δεν είμαι καλά"
"Τι έχεις;"
"Περνάω περίεργη φάση"
"Άλλη μια παγκόσμια πρωτοτυπία και πρωτιά"
"Σοβαρά μιλάω"
"Και'γω σοβαρά γελάω"
"Περνάω πάρα πολύ περίεργη φάση"
"Σιγά το νέο,εγώ περνάω περίεργη φάση από τότε που γεννήθηκα"
"Δε ξέρω τι θέλω"
"Μ'αρέσει που κατηγορείς τις γυναίκες,αλλά εσύ είσαι χειρότερος"
"Αφού καμία δε ξέρει τι θέλει"
"Υπάρχει κάτι που σίγουρα δε το θέλουν.Εσένα"
"Δε με βοηθάς"
"Δε με βοηθάς να σε βοηθήσω" 
"Δε μπορώ.Λίγο η εργασιακή ανασφάλεια,τα οικονομικά,η παγκόσμια πολιτική αστάθεια,ο Ολυμπιακός που χάνει το πρωτάθλημα,ο κινηματογράφος που από τέχνη έχει εκφυλιστεί σε αναλώσιμο προϊόν και φτηνό εργαλείο προπαγάνδας"
"Δε σε πήρε ε;"
"Όχι,έχει μια βδομάδα"
"Τι της έκανες;"
"Εγώ;Τίποτα"
"Ε τότε γι'αυτό έφυγε"
"Μη μου σπας τα νεύρα.Πάνω που αρχίσαμε να ερχόμαστε πιο κοντά,το έβαλε στα πόδια.Πάλι"
"Και'συ το ίδιο δεν έκανες;"
"Πότε;"
"Πριν από δύο μήνες"
"Κρατάμε σκορ;"
"Δε ξέρω,ποιος κερδίζει;"
"Η κάβα απέναντι"
"Λέγε ρε τι της έκανες της κοπέλας"
"Τίποτα σου λέω,έχει προβλήματα.Δε μπορεί τη δέσμευση"
"Ταιριάζετε"
"Έχει άσχημα βιώματα"
"Και'συ  από το άσυλο που σε μαζέψαμε,αλλά κοίτα τι πρόοδο έχεις κάνει"
"Ίσως φταίει η διαφορά ηλικίας.Συμπεριφέρεται σαν κακομαθημένο παιδάκι"
"Σιγά το πρόβλημα.Εσύ στις πιο ώριμες στιγμές σου,είσαι στη καλύτερη 15 χρονών πνευματικά.Οπότε με λίγη υπομονή,θα τα βρείτε"
"Δε με βοηθάς"
"Αν είναι να αυτοκτονήσεις,θα κάνω ό,τι περνάει απ'το χέρι μου"
"Δεν είμαι καλά σου λέω.Μαζί της ένιωσα 25 ξανά,ένιωσα πιο νέος κι από την εφηβεία μου.Για πρώτη φορά μετά από καιρό,ονειρεύομαι το μέλλον αντί να το φοβάμαι.Όταν είμαι μαζί της,νιώθω πως η ζωή είναι video game και εκείνη το cheat που μου δίνει άπειρες ζωές και όλα τα όπλα.Δίπλα της αισθάνομαι πως μπορώ να κάνω τα πάντα"
"Σε αυτή τα είπες;"
"Τα είπα"
"Και;"
"Εξαφανίστηκε"
"Δε τη ξέρω,όμως όσο περισσότερα μου λες,τόσο περισσότερο την εκτιμώ"
"Λέγε ρε τι να κάνω"
"Γιατί ρωτάς εμένα;Τόσες ταινίες έχεις δει,σε κάποια θα υπάρχει η λύση στο πρόβλημα σου.Βρες τη σκηνή,προσάρμοσε την στις ειδικές ανάγκες σου και θα δεις.Άλλωστε αυτό δε κάνεις κάθε φορά;"
"Ναι.Όμως δε πιάνει πάντα.Θυμάσαι με τη Μαίρη,που της τραγούδησα σαν τον Heath Ledger στο 10 Things I Hate About You;"
"Λογικό δεν είναι;Δεν είσαι όμορφος ή ταλαντούχος σα τον Ledger και αντί για το I Can't Take My Eyes Off You,εσύ τραγούδησες Ozzy Osbourne!"
"Δεν είναι τραγουδάρα το Close My Eyes Forever;"
"Όχι αν τραγουδάς σαν φάλαινα με κολικό"
"Αηδίες,απλά η Μαιρούλα δεν είχε γούστο,ούτε στους άντρες,ούτε στη μουσική"
"Η Μαιρούλα δεν είχε πρόβλημα στην ακοή,για αυτό δεν είχες καμιά ελπίδα!"
"Τέλος πάντων,τώρα τι κάνουμε;"
"Άκουσε με μικρέ μου μυαλοσεισμόπληκτε.Ο Κάρλος Φουέντες είχε γράψει σε ένα βιβλίο του,πως η γυναίκα πάνω από όλα,θέλει το χρόνο σου.Περισσότερο από τα χρήματα ή τον πόθο.Θέλει να νιώθει πως ο χρόνος που της αφιερώνεις,είναι αποκλειστικά δικός της.Κάπου εκεί βρίσκεται το λάθος σου"
"Ίσως να έχεις δίκιο.Φοβήθηκα..Ότι είναι πολύ όμορφο για να κρατήσει.Και αν περάσει καιρός,θα είναι πολύ επώδυνο.Όμως όταν είμαστε μαζί..Είναι σαν αναβολικό για τις αισθήσεις,τα συναισθήματα και τις σκέψεις μου.Σαν να αισθάνομαι και να σκέφτομαι για πρώτη φορά.Το γέλιο της έχει γίνει η μονάδα μέτρησης της ευτυχίας,και το μέτρο σύγκρισης για όλα.Όταν είμαι δίπλα της,νιώθω πως για πρώτη φορά,ο χρόνος μου ανήκει."
"Πιο πολύ κι από το Rocky 4;"
"Πιο πολύ"
"Η κατάσταση είναι πιο σοβαρή από όσο νόμιζα"
"Γιατρέ μου θα ζήσω;"
"Δυστυχώς για όλους μας ναι"
"Και τι θεραπεία προτείνετε;"
"Πάμε για 4-5 μπουκάλια σίγουρα.Πολύ ξενύχτι.Θα ξεκινήσουμε με τη γνωστή playlist,που έχει τα πιο καψούρικα και κοψοφλέβικα από Zeppelin,Whitesnake,Stones,Free,Fleetwood Mac -μόνο με Peter Green- και John Mayall,και ως συνήθως,θα καταλήξουμε στη δισκογραφία του Πάριου.Να την ακούμε από την αρχή μέχρι το τέλος,από το τέλος στην αρχή,εντός,εκτός και επί τα αυτά"
"Μεγάλη η χάρη του,πόσα μπουκάλια έχουμε κάνει τάμα στην αγιότητα του.."
"Βοήθεια μας.."
"Δεν είμαι καλά,τι θα κάνω;"
"Πήγαινε να την βρεις.Εξάντλησε τις πιθανότητες και τις επιλογές σου.Ακόμη και αν δε τα καταφέρεις,τουλάχιστον δεν θα μετανιώσεις γιατί δεν προσπάθησες.Πες της όλα αυτά που μου είπες.Κακώς δεν της τα έχεις πει τόσο καιρό.Αιφνιδίασε την,άρπαξε την και φίλα την.Μόνο έτσι θα μάθεις πραγματικά"
"Και 'συ που το ξέρεις;"
"Σε τόσες ταινίες το έχουν κάνει,λες να μη ξέρουν;"



                      

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου