Τρίτη 25 Δεκεμβρίου 2018

Τι θα κάνω και τι δεν θα ξανακάνω το 2019

Θα είμαι πιο αποφασιστικός,θα διαλέγω καλύτερα διλήμματα,και με γνώμονα μόνο τη λογική,θα αποφασίζω άμεσα ότι δεν μπορώ να πάρω μια απόφαση.

Θα είμαι πιο γενναίος και θα αντιμετωπίζω με ωριμότητα τις δυσκολίες.Θα πίνω ακόμη πιο νωρίς.(Όχι Μαρία δεν έχω καλή διάθεση σήμερα,ουίσκι στο καφέ μου έχω.Γι'αυτό δεν έχω δεν έχω παρκάρει τη καφετιέρα στο παχύ έντερο του αφεντικού).

Θα κάθομαι πάντα στις κενές θέσεις,στα Μ.Μ.Μ.,για να τη σπάσω στους ηλικιωμένους.Και αν καμιά γριά επιμένει,θα βήχω σαν φυματικός μετά από τέσσερα πακέτα τσιγάρα,φτιαγμένα από γυαλόχαρτο,πριονίδι και σκουριά.

Θα διαβάζω περισσότερα βιβλία.
Θα κάνω πως διαβάζω περισσότερα βιβλία.

Δεν θα είμαι εριστικός όταν κάποιος έχει αντίθετη άποψη από εμένα.Δεν θα τον χτυπάω στο πρόσωπο,μόνο σε μη εμφανή σημεία.

Θα περνάω λιγότερο χρόνο στο internet.Τέσσερις ώρες memes είναι αρκετές.

Θα σταματήσω να γράφω βλακείες στο blog,με την ψευδαίσθηση πως αυτά που γράφω έχουν σημασία,έχουν πλάκα,είναι πρωτότυπα και πνευματώδη.Δεν είναι.

Θα αρχίσω να γυμνάζομαι και να προσέχω τη διατροφή μου.Τέρμα τα delivery.Θα πηγαίνω στο σουβλατζίδικο με τα πόδια.

Θα βλέπω λιγότερες ταινίες και σειρές.
Θα κάνω πως βλέπω λιγότερες ταινίες και σειρές.

Θα σταματήσω να αδιαφορώ για τις κοινωνικές συμβάσεις και να γελοιοποιώ τις αυταπάτες των άλλων.Αυτά τα κάνουν οι ψυχολόγοι και οι ψυχαναλυτές.Τέρμα οι δωρεάν υπηρεσίες,από δω και πέρα  μόνο με χρέωση.

Θα αποκτήσω ισορροπημένη κοινωνική ζωή και θα περνάω περισσότερο χρόνο με αυτούς που πραγματικά μετράνε.Δηλαδή και Παρασκευή σπίτι με τη γάτα.

Θα διευρύνω κι άλλο τους πνευματικούς μου ορίζοντες.Ήρθε η στιγμή ν'αρχίσω τα ναρκωτικά.

Θα αντιμετωπίζω τους άλλους,όπως ακριβώς πρέπει.Τους ενήλικες σαν παιδιά,τις γυναίκες σαν άντρες,τις γάτες σαν ανθρώπους,τις συμβουλές σαν προβολή,τη κριτική σαν να μην υπάρχει,τις θερμίδες σαν χρήματα,τα χρήματα σαν θερμίδες και τη ζωή σαν κάτι σημαντικό που συμβαίνει μόνο σε άλλους.

Θα συνεχίσω να μην κάνω τίποτα,αλλά θα φαίνεται σαν να είναι το πιο σπουδαίο πράγμα στο κόσμο.

Θα υποδαυλίζω το οπαδικό μίσος σε συζητήσεις για το ποδόσφαιρο και θα απολαμβάνω το θέαμα. 

Θα γίνω χορτοφάγος.Αλλά μόνο με τις δικές μου ιερές αγελάδες.

Δεν θα ξαναδώ ταινία του Shyamalan.

Δεν θα ξαναπώ ψέματα.

Δεν θα δειλιάζω.

Δεν θα συμβιβάζομαι.

Δεν θα λέω ψέματα πως δεν θα ξαναπώ ψέματα.

Δεν θα ξαναγαπήσω.

Δεν σε αφήσω να φύγεις ξανά.

Δεν θα ξαναφτιάξω χαζές λίστες,με πράγματα που δεν πρόκειται να κάνω.

Θα φτιάξω επιτέλους μια χρονομηχανή.Θα γυρίσω στο παρελθόν και θα διορθώσω όλα τα λάθη.Των άλλων.

Θα πάω σε περισσότερες συναυλίες.

Θα σταματήσω να πουλάω φτηνά τον ακριβό μου εαυτό και ακριβά το φτηνό.

Θα'θελα να'σουν εδώ,να γίνω ολόκληρος φωτιά να σε τυλίξω.

Θα μελαγχολήσω.

ΥΓ:Οι Κινέζοι λένε -ψέματα,ο Μητσιάς το είπε σε μια συνέντευξη στη τηλεόραση- πως τα μονοπάτια του θα οδηγούν στο κάστρο του ποτέ.Ας αφήσουμε τα θα και τα ποτέ,και ας κάνουμε κάτι με το τώρα.Καλή χρονιά.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου