Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου 2019

Photorawmanjaw III


Το σώμα σου ωραίο
Το σώμα σου απέραντο
Χάθηκα στο απέραντο

Όσο απομακρύνεσαι
Σε πλησιάζω

Οι νύχτες με στενεύουν στην απουσία σου
Σε αναπνέω
Γ.Ρίτσος


Όταν το πρόσωπο σου φάνηκε στην τσαλακωμένη ζωή μου,κατάλαβα,στην αρχή,μόνο τη φτώχεια αυτών που έχω
Ύστερα αυτό το φως του,έγινε η αρχή μου στον χρωματιστό κόσμο
Στον κόσμο που δεν είχα κάνει την αρχή μου
Ε.Γιεφτουσένκο


Δεν καταλαβαίνω
πως όλα προλαβαίνουν να συμβούν
ανάμεσα στο γέλιο και το κλάμα σου.
Χ. Αβραμίδου


Έκλεισα τις ρωγμές του σώματος μου
σκούπισα των καιρών τ'αποκαΐδια 
τόσα συντρίμμια
τόση στάχτη εντός μου

Προσμένω μάταια να με κατοικήσεις.
Ορέστης Αλεξάκης


She has the daylight at her command
She gives the night it's dreams, yeah
She can uncover your darkest fear,

and make you forget you feel it
Chris Cornell

Ηδονή
Πέρα απ'τη γέννηση
Πέρα από το θάνατο.
Τελικό και αιώνιο παρόν.

Μέσα σε λίγες νύχτες
Πως πλάθεται και καταρρέει 
όλος ο κόσμος;

Δύο μήνες που δε σμίξαμε
Ένας αιώνας
κι εννιά δευτερόλεπτα.

Τι να τα κάνω τ'άστρα 
αφού λείπεις;

Με το κόκκινο του αίματος
είμαι.
Είμαι για σένα.
Γ.Ρίτσος









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου