Κυριακή 5 Αυγούστου 2012

Τα υστερόγραφα της αυπνίας

Σιχαίνομαι την αυπνία.Ο οργανισμός μου δεν αντέχει χαζοξενύχτια.Δε μπορώ να κοιμηθώ.Ζεστη,πλήξη,αφραγκία και μαλακία έχουν πιάσει όλο το κρεβάτι και δεν είναι καλή παρέα,η σιωπή τους είναι αφόρητα φλύαρη.Εύχομαι του χρόνου,τέτοια μέρα να έχω περισσότερα χρήματα από το 1,20 € που έχω,να πάω επιτέλους κάπου διακοπές,να έχω δουλειά και την δυνατότητα να κάνω πράγματα που θέλω.
                        Δε θέλω αυτοκίνητα,κινητά,I-pad,I-phone,I-δίες,να πηγαίνω καμιά βόλτα,να παίρνω κανένα βιβλίο και να μη ψάχνω κάθε γωνία και έπιπλο του σπιτιού για ψιλά,όταν μου τελείωνουν τα τσιγάρα.Αν όλα αυτά μοιάζουν υπερβολικά,τότε τι να πω..Συγγνώμη που δεν είχα όνειρο από μικρός να γίνω τρωγλοδύτης.
                        Ούτε γιάπης,ούτε γυφτοσάλιαγκας με κουστούμι,ούτε νεοπλουτός,ούτε τίποτα,it's just a ride..

ΥΓ:Ευτυχώς που για κάτι τέτοιες ώρες υπάρχει και το Ascenseur pour l'échafaud του Miles Davis.Αγοράστε,κλέψτε,σκοτώστε,κατεβάστε το.
ΥΓ2:Now and zen



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου