Πέμπτη 27 Ιανουαρίου 2022

Γουαδαλαχάρα Αιγάλεω 0-1 II

 

Ήταν τα 10 πιο μαγευτικά λεπτά της ζωής μου. Μέχρι που έβγαλε το κινητό της. Έκανε μικρά διαλείμματα για να μου μιλήσει, ανάμεσα στις 4 selfie, τα 8 stories και τα like που έκανε στο Instagram.  Το -ήδη κατακερματισμένο- I.Q.  μου έπεφτε ασταμάτητα όσο την κοιτούσα και την άκουγα.

Ήθελε να ξεφύγει από τον πατέρα της. Και έτσι σκέφτηκε το γάμο.

"Και πως κατέληξες σε μένα, που με βρήκες στην άλλη άκρη του Ατλαντικού;"

"Ήμουν για ψώνια στην Ερμού. Μια φίλη επέμενε να πάμε για καφέ στο Αιγάλεω. Είναι ηθοποιός. Μου έδειξε κάποια σενάρια που τις είχαν στείλει. Διάβασα ένα δικό σου, και έτσι μου ήρθε η ιδέα, να κάνω το σενάριο σου πραγματικότητα"

"Ποιο σενάριο;"

"Το Μεξικάνικος Γάμος"

"Μα αυτό δεν είναι δικό μου, το έχει γράψει.."

"Άκου, δεν έχει σημασία. Το σενάριο σου ήταν δώρο θεού, μου έδωσε την ιδέα πως να ξεφύγω από τον πατέρα μου"

"Μισό λεπτό, γιατί το σχέδιο σου και η πλοκή έχουν περισσότερα plot holes κι από το Matrix Resurrections. Εγώ που κολλάω σε όλα αυτά; Και πως βρέθηκα στο ρινγκ και όλοι νόμιζαν πως είμαι πυγμάχος;"

"Mi brujita se encargó de eso"

"Google Translate is not available, try again later"

"Η νονά μου είναι μάγισσα, αυτή το κανόνισε"

"Μάλιστα, όσο πάει γίνεται και χειρότερο, δεν έχουμε καθόλου πλοκή, σαν ταινία του Lynch είναι, από τις κακές, δηλαδή ό,τι έχει γυρίσει τα τελευταία 25 χρόνια.."

"Escucha pequeño tonto. Εδώ και μήνες, διοχετεύω στον τύπο δημοσιεύματα πως έχω σχέση με έναν πυγμάχο. Ο πατέρας μου δεν μπορεί να κάνει κάτι, γιατί ο Ραμόν είναι είδωλο. Το αποδέχθηκε. Αλλά ο εγωισμός του ήθελε μια θυσία. Ο Ραμόν  να χάσει έναν αγώνα, ως ένδειξη σεβασμού. Τη μέρα του αγώνα, το ξόρκι έκανε εσένα να μοιάζεις με το Ραμόν"

"Και πως βρέθηκα στο Μεξικό, κι αυτό ξόρκι;"

"Όχι, έβαλα τους ανθρώπους του πατέρα μου να σε απαγάγουν. Ξέρεις πόσο δύσκολο ήταν; Δε βγαίνεις ποτέ από το σπίτι "

"Γιατί εμένα; Και ο Ραμόν που είναι;"

"Ο Ραμόν είναι gay, απολαμβάνει τις διακοπές του με το αγόρι του στην Κούβα. Μου έχει κοστίσει πολλά λεφτά για να τον πείσω να πάρει μέρος στο σχέδιο μου"

"Εμένα τι με θες; Και τι θα γινόταν αν εκείνο το θηρίο με σκότωνε στο ξύλο;"

"Relax cabron, όλα ήταν κανονισμένα. Εξάλλου δεν πέρασες άσχημα στο νοσοκομείο,ε;"

Μου κλείνει το μάτι και βγάζει μια selfie.

"Ναι, δεν μπορώ να πω.. Αυτό πάλι τι ήταν;"

"Ένα μικρό δώρο για την ταλαιπωρία σου"

"Μπορεί να γίνει πιο μεγάλο;"

"Άστα αυτά τώρα, έχουμε δουλειά"

"Εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω, εμένα τι με χρειάζεσαι;"

"Θέλω να μετακομίσω στην Ευρώπη. Η Ισπανία είναι ακριβή, και η άνοδος της ακροδεξιάς αποτρεπτική. Η Ιταλία χειρότερη, η Ελλάδα είναι φτηνότερη και πιο μικρή"

"Εκτός το ότι έχουμε τη μεγαλύτερη άνοδο της ακροδεξίας από όλες τις μεσογειακές χώρες, έχουμε και την πιο καθυστερημένη δεξιά κυβέρνηση στην ιστορία, τι θες να π.."

"Μη με διακόπτεις όταν σε διακόπτω. Θα κάνω επενδύσεις, σε νησιά, αλλά και στην Αθήνα. Μια από αυτές θα είναι και μια εταιρεία παραγωγής. Αν είσαι καλός και συνεργάσιμος, θα χρηματοδοτήσω τα σενάρια σου"

"Να'στε καλά καλέ κυρία, αλλά θα μου εξηγήσεις εγώ που κολλάω σε αυτό το - τρομακτικά δουλεμένο, δε λέω- σχέδιο;"

"Είσαι από αυτούς τους σπαστικούς, που όταν βλέπουν ταινίες, θέλουν να τα καταλαβαίνουν όλα, ε;"

"Όταν έχει να κάνει με τη ζωή μου, συγγνώμη κιόλας, ναι"

"Paciencia papito, δεν χρειάζεται να τα ξέρεις όλα από τώρα. Πήγαινε να ετοιμαστείς, φεύγουμε"

"Που θα πάμε;"

"Να γνωρίσεις τον συνεργό μου στο έγκλημα, αυτός έχει οργανώσει το σχέδιο. Θα σου πει τι θα κάνουμε στη συνέχεια"

"Κι άλλος νομπελίστας; Συνέδριο έχετε;"

"Αργείς"

Από τη μια βίλα στην άλλη. Μόνο που η δεύτερη ήταν χειρότερη. Aν όλες οι  Biennale είχαν το χειρότερο hangover, ο εμετός τους θα ήταν αυτό το σπίτι. Να προλάβω να σουφρώσω κανά δύο τασάκια, αν τα πουλήσω τη βγάζω μια πενταετία τουλάχιστον. Άραγε αυτό το βάζο, να φτάνει για ένα διαμέρισμα στην Καστέλλα; Ο mastermind της Κλαρίσα ήταν ο στυλίστας/hairdresser/trendspotter της. Είχε πάνω του χρώματα που δεν ήξερα πως υπάρχουν.

"Από'δω ο Ενρίκε"

Η αποστροφή ήταν αμοιβαία.

"Querido Dios, γιατί φοράς μόνο μαύρα; Τι ρολόι είναι αυτό; Κλάρα, που τον βρήκες αυτόν;"

"Δεν είναι ώρα για ενδυματολογικές διενέξεις, αν πάνε όλα καλά, θα σε αφήσω να τον ντύσεις"

Ο hipster χαμαιλεόντας μου εξήγησε το σχέδιο. Θα φεύγαμε για Ελλάδα το πρωί. Οι εφημερίδες θα γράψουν για μυστικό γάμο στη Μύκονο. Ο πατέρας της Κλαρίσα θα εξοργιστεί, αλλά δεν θα μπορεί να κάνει τίποτα, γιατί εκκρεμεί ένταλμα σύλληψης στην Ευρώπη. Σε ένα μήνα, η Κλαρίσα κλείνει τα 21. Σύμφωνα με τη διαθήκη της μητέρας της, η οποία αυτοαποκεφαλίστηκε μυστηριωδώς την ώρα που έκανε αποτρίχωση, θα κληρονομήσει τη μισή της περιούσια. Αν όμως έχει παντρευτεί, πριν κλείσει τα 21, υπάρχει ειδικός όρος, και τότε θα κληρονομήσει ολόκληρη την περιουσία.

Ο πατέρας της Κλαρίσα δε γνωρίζει για αυτή τη διαθήκη. Αν πάνε όλα καλά, και η Κλαρίσα γίνει οικονομικά ανεξαρτήτη, θα επιστρέψει στο Μεξικό. Αν καταφέρει να συμφιλιωθεί με τον πατέρα της, θα μείνει και θα προσπαθήσει να τον βοηθήσει να ξεφύγει από το εμπόριο ναρκωτικών. Αλλιώς, θα επιστρέψει στην Ευρώπη.

"Μάλιστα.. Από Lynch σε μεξικάνικη σαπουνόπερα.. Μόνος σου το σκέφτηκες αυτό το σχέδιο ή σε βοήθησαν κι άλλοι σεναριογράφοι βραβευμένοι με Όσκαρ;"

"Silencio pendejo! Είσαι μέρος του σχεδίου, σ'αρέσει δε σ'αρέσει. Δεν περνάς άσχημα μέχρι στιγμής. Η νοσοκόμα πως σου φάνηκε;"

"Χαριτωμένη. Έχουμε τηλέφωνο, Facebook, Instagram, Tik Tok, ΑΜΚΑ, νούμερο παπoυτσιού;"

Το μυστακοφόρο ουράνιο τόξο σβήνει το τσιγάρο του με αηδία.

"Ήμουν σίγουρος πως θα σου αρέσει. Η Κλαρίσα την διάλεξε. Ήξερε πως θα άρεσε σε άντρες σαν εσένα. Απέρριψε κάθε μου επιλογή"

"Τι εννοείς;"

"Είχα επιλέξει κάποιες άλλες, για το ρόλο της σαγήνευσης. Κάτσε να σου δείξω"

Δεν ξέρω τι ακριβώς έβλεπα. Γυναίκες που έμοιαζαν με άντρες που έμοιαζαν με γυναίκες. Ντυμένες, κουρεμένες και βαμμένες από κάποιον που έχει αχρωματοψία, Πάρκινσον και στραβισμό γαρνιρισμένο με γλαύκωμα.

"Καλά έκανε και διάλεξε η Κλαρίσα. Αλλιώς θα το είχα κάνει με το ασθενοφόρο"

"Δεν καταλαβαίνω, δεν είναι όμορφες;"

"Κοίταξε να δεις, λόγω ηλικίας, με ελκύει ένα άλλο στερέοτυπο θηλυκότητας, συναρμολογημένο από τη μόδα, τη μουσική και το σινεμά των 80s και 90s. Αυτές που μου δείχνεις, πιθανόν σε λίγο καιρό να είναι το επικρατέστερο στερεότυπο θηλυκής ομορφιάς και κανονικότητας, όπως θα το οριζούν, προσαρμοσμένο στις ανάγκες τους, η αγορά, οι βιομηχανίες και ο πολιτιστικός ιμπεριαλισμός"

"Δηλαδή, τι ακριβώς σου αρέσει;"




Αφού είδαμε και τα τρία video clip των Whitesnake, όπου παίζει η τότε μόνιμη συνοδός του αρχηγού Tawny Kitaen, με ολίγη απο 9+1⁄2 Weeks, ανάψαμε και οι δύο τσιγάρο.
" Oh Dios mio, με τόση λακ, αυτή ευθύνεται τουλάχιστον για τη μισή τρύπα του όζοντος! Τέλος πάντων, είσαι μουσειακό έκθεμα, σαν τον πατέρα μου. Δεν πιστεύεις πως το φύλο είναι κοινωνική κατασκευή;"
"Εγώ είμαι υπέρ, και στην κουρού και στην σφολιάτα"
"Μα σοβαρά τώρα, δεν έχει τύχει ποτέ, έστω μια φορά, να σου αρέσει ένας άντρας;"
"Όχι"
"Δεν έτυχε ποτέ, να μεθύσεις και να καταλήξεις με τον καλύτερο σου φίλο στις τουαλέτες, να φιλιέστε;"
"Πρώτον ο Μάκης δε μεθάει σχεδόν ποτέ, και δεύτερον, χρειάζεται όλοι οι ετεροφυλοφίλοι να έχουμε τουλάχιστον μια gay εμπειρία; Δεν έχω πρόβλημα, ο καθένας κάνει ό,τι θέλει"
"Μα αλήθεια τώρα; Γιατί εσείς οι straight είστε τόσο υποκριτές;"
"Όσο είστε και κάποιοι από τους μη straight, προβάλετε τις δικιές σας εμπειρίες στους άλλους, για να νιώσετε καλύτερα με τον εαυτό σας και να καταλάβατε καλύτερα τον κόσμο, κάνοντας ακριβώς το ίδιο λάθος, με όλους όσους δεν σας αποδέχονται"
"Δηλαδή;"
Τεντώνομαι, παίρνω το πιο Μάης '68 ύφος που έχω, δυστυχώς δε φοράω μαύρο ζιβάγκο, και ξεδιπλώνω αντεπίθεση Τσόμσκι με διάταξη Καστοριάδη.
"Εν μέρει συμφωνούμε, κάποια στιγμή, οι άνθρωποι θα πηγαίνουν και με τα δύο φύλα, δε θα υπάρχει μονογαμία και όλοι θα απολαμβάνουν τον ελεύθερο έρωτα, χωρίς προκαταλήψεις, κοινωνικές συμβάσεις και σεξιστικά στερεότυπα. Δε γνωρίζω αν αυτό είναι συμβατό με τη βιολογική μας εξέλιξη, αλλά δεν έχει σημασία. Όμως αυτό δεν μπορεί να συμβεί εν κενώ. Μια αβιογένεση, χωρίς να επηρεάζεται από τις πολιτικές και οικομικές μεταβολές. Κάτι τέτοιο δεν μπορεί να συμβεί στα πλαίσια του καπιταλισμού. Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, χρειάζεται πυρηνικές οικογένειες ώστε να διαιωνίζεται η συσσώρευση κεφαλαίου και η κληρονομιά του πλούτου. Μια αταξική κοινωνία, ίσως να είναι και σεξουαλικά απελευθερωμένη, άλλα δε νομίζω πως όλος ο πλανήτης  θα γίνει ένα χαρούμενο χίπικο κοινόβιο, που θα κάνουμε όλη μέρα σεξ, θα τραγουδάμε και θα διαβάζουμε ποιήση. Έτσι όπως πάει ο κόσμος, το 2050 το ένα ημισφαίριο θα είναι σε κατάσταση Mad Max, όπου θα προσπαθούμε να επιβιώσουμε, ενώ μας κυνηγούν παραμορφωμένοι μασκοφόροι, να μας βιάσουν, να μας φάνε και να μας ξαναβιάσουν, ενώ το άλλο ημισφαίριο θα είναι σαν το Ice Age, όπου όσοι επιζήσουν από τις πλημμύρες, θα κυνηγάνε κάστανα σαν τον Scrat. 
Η Δύση δεν έχει καταλάβει τι γίνεται. Ο κόσμος είναι αποχαυνωμένος, νομίζει πως θα συνεχιστεί η  αέναη ανάπτυξη και κατανάλωση, ενώ δεν έχει συνειδητοποιήσει πως εδώ και χρόνια, καταλώνει τον εαυτό του και το μέλλον του. Ισοπεδωμένος από τον οικονομικό ευνουχισμό και την σήψη της αστικής ψευδοδημοκρατίας, αυτοϋπνωτίζεται και ακκίζεται στους καθρέφτες των social media, για να ξεχνιέται. Είδε το Don't Look Up και νομίζει πως ήταν αστείο, εύστοχο και έξυπνο, όταν το έχει ξεπεράσει η πραγματικότητα εδώ και μια δεκαετία. Ξεκολλάνε τα παγόβουνα, το καλοκαίρι θα σκάσουν στην Σαντορίνη, και αντί να υπάρχει υποχρεωτικό μάθημα στα σχολεία η κατασκευή σχεδίας και η κωπηλασία, φτιάχνουμε memes. 
Οπότε το να συζητάμε για το κοινωνικό φύλο αυτή την εποχή, είναι σαν να βρισκόμαστε στον Τιτανικό και να τσακωνόμαστε γιατί δεν υπάρχει μενού για vegan"
Πως τον πετσόκοψα έτσι. Έκανε πέντε λεπτά να μιλήσει.
"Ναι, δε λέω, ίσως να έχεις κάπου δίκιο, αλλά δεν ασχολούμαι με την πολιτική"
"Όλα είναι πολιτική φίλε μου, κι όσο δεν ασχολείσαι εσύ μαζί της, ασχολείται εκείνη, με το χειρότερο τρόπο"
"Τέλος πάντων, πήγαινε να κοιμηθείς, έχουμε πολλά να κάνουμε αύριο"
Mου έδειξε τα υπνοδωμάτια.
"Κάτι λιγότερο μουσταρδί υπάρχει; Θα έχω εφιάλτες εδώ μέσα"
Το πιο υποφερτό δωμάτιο είχε τόσο θαλασσί, που το πρωί όταν ανοίγεις τα παράθυρα, παίζουν τα νησιώτικα του Πάριου, και οι δύο δίσκοι.
Δεν μπορούσα να κοιμηθώ. Το μεξικάνικο ουίσκι είναι λίγο καλύτερο από αυτό του Lidl (δεν υπήρξε τοποθέτηση προϊόντος). Πως βρέθηκα εδώ, τι συμβαίνει; Είχα όνειρα, ιδέες, οράματα όταν ήμουν πιο νέος. Μέχρι τα σαράντα να έχω γίνει βουλευτής του ΠΑΣΟΚ, έστω να έχω δικό μου σκυλάδικο. Που πήγαν οι ευγενείς σκέψεις της νεότητας μου... Να έχω γυρίσει μια μεγάλου μήκους, να έχω εκδόσει έστω δύο βιβλία. Να έχω γνωρίσει τον έρωτα της ζωής μου (Done that. Check. It didn't work out). Να έχω πετύχει κάτι που να είμαι υπερήφανος. Είμαι πολύ κουρασμένος και μπερδεμένος για να έχω υπαρξιακές κρίσεις. Τι να κάνει ο Μάκης άραγε; Πάντα είναι δίπλα μου, όταν δεν είμαι καλά, με κάνει χειρότερα. Όποτε είμαι καλά, τον παίρνω τηλέφωνο και μου χαλάει τη διάθεση. Τέτοιοι φίλοι είναι σπάνιοι.
Που έχω μπλέξει, θα επιβιώσω; Το μποτιλιάρισμα ερωτηματικών δε με αφήνει να ηρεμήσω. Θα μπορέσω να επιστρέψω σπίτι μου; Και κυρίως, εκείνη η νοσοκόμα τι να κάνει άραγε;

                                                  To be continued...
                                         End Credits Song

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου