Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου 2022

Rings Of Power: So Far, Not So Good, So What?

 

Τη φοράς και πετάς


Έχοντας δει τα μισά επεισόδια του πρώτου κύκλου, πρέπει να πω ότι βαρέθηκα. Το Rings Of Power έχει  ωραία φωτογραφία και αισθητική, αλλά μια σειρά που κόστισε 500 εκατομμύρια (κάθε επεισόδιο μέσο όρο 58) το να μην είχε αξιοπρεπή φωτογραφία και CGI θα ήταν αστείο. Τα καλά σταματούν εκεί. Το σενάριο είναι ανύπαρκτο. Η Amazon ξόδεψε μια θάλασσα λεφτά για να αποκτήσει τα δικαιώματα, και αντί να γυρίσει μια σειρά βασισμένη στο Silmarilion , γύρισε ένα αόριστο κάτι βασισμένο στη δουλειά του Tόλκιν.

Πόσα ξόδεψαν για το σενάριο; 100 δολάρια; Ακόμη και για τα δεδομένα της Μέσης Γης, όπου οι χαρακτήρες είναι μανιχαϊστικά μονοδιάστατοι, στο Rings Of Power είναι ανύπαρκτοι. Οι διάλογοι και η υποκριτική κάτω του μετριού. Τα δύο πρώτα επεισόδια ήταν συμπαθητικά. Στο τρίτο άρχισαν οι ομορφιές. Το πλάνο με την Galadriel πάνω στο άλογο ήταν αδιανόητο. Η γωνία έκανε την ηθοποιό άσχημη, αφύσικη και απόκοσμη. Καλά, στο μοντάζ, με ποια λογική διάλεξαν αυτό το πλάνο; Δηλαδή τα υπόλοιπα πόσο χάλια ήταν;Το slow motion το αποτελειώσε, έχω δει διαφημίσεις σερβιέτας πολύ πιο επικές. 



H cringe fiesta  συνεχίστηκε με το Warg, το λύκο Ορκ. Κάτι ανάμεσα στο Milo από το The Mask και τα μεταλλαγμένα σκυλιά του εκτρωματικού πρώτου Hulk. Όμως το μεγάλο γλέντι είναι εξωγηπεδικό. To ΙMDB (το οποίο εντελώς τυχαία, ανήκει στην Amazon) αφαίρεσε όσες κριτικές είναι από 6 και κάτω. Δε θα σταθώ στα ρατσιστικά, σεξιστικά και στους παοκτζήδες fans, αυτοί έτσι κι αλλιώς θα το έθαβαν χωρίς να έχουν δει δευτερόλεπτο. Διαγράφηκαν κριτικές με επιχειρήματα. 

Αλλά κριτικές με 10\10 του στυλ "είναι ό,τι καλύτερο έχει βγει στην ιστορία του σύμπαντος, το είδε ο ανάπηρος πατέρας μου και περπάτησε, είδε το τυφλό παιδί μου, ο άντρας μου δεν έχει πια στυτική δυσλειτουργία, το στήθος μου μεγάλωσε δύο νούμερα, ήρθε η Παναγιά στον ύπνο μου, με ευλόγησε και μου είπε τα έξι νούμερα του Τζόκερ" είναι ακόμη εκεί. Δεν αντέχουμε πολλή δημοκρατία ε;

Το Rings Of Power μου θυμίζει σε πολλά την τελευταία τριλογία Star Wars. Αγοράσαμε ένα πασίγνωστο brand και κυκλοφορούμε απίστευτες προχειρότητες, γιατί θα πουλήσει έτσι κι αλλιώς. Χωρίς να είναι το ίδιο πράγμα, η σύγκριση με το House Of The Dragon είναι καταδικαστική. Το H.O.T.D. είναι μεταφορά των βιβλίων -και όχι ανθυποβασισμένο, εμπνευσμένο από τα γραπτά του Τόλκιν-, με πολύ καλούς ηθοποιούς και διαλόγους, ρυθμό και πλοκή. 
Δυστυχώς τα κακά νέα δεν τελειώνουν εδώ, η Amazon ετοιμάζει σειρά Blade Runner. Στα πόσα remake, reboot,κτλ. μηδενίζει το κοντέρ της μαλακίας;




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου